HTML

Except emotions

2008 Foci Eb alatti kalandjaim önkéntesként Innsbruckban. D csoport: spanyol, orosz, svéd, görög.

Friss topikok

Linkblog

Második munkanap

2008.06.08. 23:13 lmariann

Reggel hivatalosan 10-kor nyit az akkreditációs center, ennek ellenére jó emberi szokás szerint már ott nyüzsögnek az emberek 9 után. Én tartottam a rendet és 10 előtt valóban nem akartam kiadni senkinek a belépőkártyáját. Viszont az egyik munkatársamat megvesztegették egy Fernando Torres aláírással. Először láttam életemben, hogy valami hasznunk is lehet belőle, ha beszélünk németül.

Említésre méltó nem történt. A rendszerből megállapítottam, hogy sok magyar nem vesz részt az innsbrucki eseményeken, és Gundel-Takács Gábor Ervin belépőkártyáját sem én nyomtattam.

Szólj hozzá!

Címkék: foci eb uefa fernando torres

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentessors.blog.hu/api/trackback/id/tr71510428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása