HTML

Except emotions

2008 Foci Eb alatti kalandjaim önkéntesként Innsbruckban. D csoport: spanyol, orosz, svéd, görög.

Friss topikok

Linkblog

és a spanyol csapat megérkezik...

2008.06.06. 12:22 lmariann

szerda este kaptam az infot, hogy a spanyol csapat csütörtökön 12:45 és 13:00 között fog leszállni az innsbrucki repülőtéren. gondolkoztam néhány percet, de aztán úgy döntöttem ott a helyem.

megérkezésemkor még nem voltak sokan a reptéren, kb. 50-en, ők is inkább csak a rokonokat búcsúztatták, mint a spanyol csapatot várták. mindenesetre már három tévé is jelen volt, szóval biztos lehettem benne, hogy érkezni fognak fernandoék. az érkezés előtt megérkezett a spanyol szurkolótábor is, és a hivatalos delegáció is.

egy elvetélt ötlettől vezérelve úgy döntöttem, hogy nemcsak a teraszról fogom megnézni a csapatot, hanem lentről a média számára fenn tartott részről. egy próbát megér az önkénteskártyámmal való belépés. akkora volt a káosz és a sietség mikor odaértem, hogy anélkül, hogy alaposabban megnézték volna a belépőkártyámat beengedtek (hozzá kell tennem, előttem 5 perccel próbálkozott egy másik önkéntes, de őt nem engedték be), persze átestem a kötelező biztonsági vizsgálaton.

és végre megérkezett a spanyol csapat is. minden olyan gyorsan történt. először kiszállították a repülőgépből a spanyol média fotósait, és riportereit, majd jöttek sorban a játékosok. persze sokat nem láttam belőlük, mert a delegáció mindent eltakart. de Fernando Torrest, Sergio Ramost, és szinte az egész csapatot láthattam néhány másodpercig. Fernando újra szőke. Sergio pedig jobban néz ki, mint valaha. És ahogy megjegyezte az egyik ismerősöm, valószínű, hogy a spanyol válogatottnak ugyanaz a fodrásza, mint az indie színtérnek szerte a világban!:)

bal kézzel kameráztam, jobb kézzel fotoztam. eredmény nem a legsikeresebb, de önkéntességem eddigi legjobb pillanatai voltak:

http://picasaweb.google.com/levaimariann/InnsbruckFociEB2008

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentessors.blog.hu/api/trackback/id/tr66506604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki 2008.06.08. 09:55:40

Szia Mariann!
Hát, örülök, hogy a blogodra találtam, mert nagyon izgalmas. És igazán irigyellek. Legközelebb ilyenre jelentkezel, lécci rángass magaddal. Bár ide még rángatni sem kellett volna. Pláne, ha Nico Rosbergek vannak a csapatban:P
Na, alig várom a fejleményeket!:)puszi

lmariann 2008.06.08. 23:02:11

Én nem szoktam senkit sem magammal rángatni!:) Mindenkinek magának kell rájönnie mi a jó az életben. Nekem most nagyon!:)
süti beállítások módosítása